Klacht: spaar actie max verstappen

nancy groenenboom op 11 oktober 2021 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede middag ben gisteren tweemaal bij jumbo botersloot geweest voor de volle kaart in te leveren maar toen deed het systeem het niet en toen werd er gezegd komt u morgen maar terug en toen vroeg mijn vriend als ik morgen weer langskomt kan ik dan wel het boekje inleveren ja geen probleem dus vandaag weer terug en dan word er gezegd de actie is voorbij beetje raar verhaal zoveel geld uitgeven aan de boodschappen voor de zegels en dan nog geen auto hoop dat u meschien nog iets kan regelen .
Groetjes nancy groenenboom

Gewenste Oplossing:

Dat we dan toch een bestelcode kunnen krijgen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nancy groenenboom