Klacht: klantenservice

Jeanne Voerman op 17 januari 2022 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na tot 3 x toe de klantenservice proberen te bereiken werd, na meer dan 20minuten in de wacht, het contact verbroken. Reden dat ik belde is omdat ik nog steeds geen betaalverzoek heb gekregen voor mijn online bestelling. Bezorger kon niet pinnen die dag. Ik wil graag betalen maar geen idee aan wie ik dit moet overmaken. Op het indienen van contactformulier krijg ik geen antwoord. Ongelofelijk dit!

Gewenste Oplossing:

Ik wil een betaalverzoek zodat ik mijn boodschappen kan betalen en graag een excuus aangezien ik zelf al erg veel tijd heb besteed aan mijn pogingen mijn rekening te voldoen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanne Voerman