Klacht: Gebruik spaarpunten

Harry Zirkzee op 26 november 2021 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik ben een zeer regelmatige gebruiker van Jumbo. 5/6 dagen per week. Normaliter prima tevreden. Maar niet ten aanzien van de aanwending van de gespaarde punten. Ik heb geen behoefte aan Max artikelen of kortingen op daagjes uit. Er is maar een enkele keer dat de punten kunnen worden gebruikt voor gratis producten en als het dan zover is zit er maar 1 product bij van de producten die ik afneem. Deze week kon ik voor 1000 punten 5 euro korting krijgen. Gedaan. Omdat ik nog genoeg punten over heb wilde ik dat vandaag weer doen. Helaas..daar hebben jullie de regels aangescherpt…dat mocht niet meer. Dat valt mij erg tegen. Ik ga nooit chagrijnig de Jumbo uit maar nu was dat absoluut wel het geval. Vind dat jullie te weinig mogelijkheden bieden met die punten

Zoals ik al aangaf: gratis producten afgestemd op de producten die ik afneem of meer mogelijkheden om ze in korting om te zetten (Zoals dat was)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry Zirkzee