Klacht: [email protected]

op 20 mei 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Kan niet meer via Klarna achteraf betalen. Aantal maanden terug ben ik een factuur vergeten te betalen, deze is naar incasso gegaan. Die heb ik inmiddels allang voldaan. Met incasso contact gehad, alles was in orde.
Alleen nog steeds niet via Klarna kunnen betalen. Via chat (enige mogelijkheid op website) geprobeerd te achterhalen waarom dit het geval is. Kreeg te horen dat ik geduld moet hebben.
Laatste factuur is begin februari betaald bij incasso, maar staat nog steeds niet geregistreerd bij Klarna.
Vervelende is dat de leuke winkels nu via Klarna achteraf betalen aanbieden, hier kan ik dus geen gebruik van maken.

Wanneer Klarna duidelijkheid geeft over waarom ik niet meer achteraf kan betalen en de laatste bestelling verwerkt in mijn Klarna!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 22 mei 2020 om 11:59 geantwoord

Hi Julia,

Bedankt voor je bericht, uiteraard vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van Klarna.

Elke keer als iemand een bestelpoging doet wordt er een beoordeling gedaan. Deze kijkt naar de gegevens die ingevoerd worden, de betalingsgeschiedenis op deze gegevens, openstaande bedragen en het bedrag van de bestelling. Aan de hand hiervan wordt er bepaald of we het krediet zullen verlenen voor de bestelling. Ook als die incassofactuur inmiddels betaald en afgesloten is zal dit zeker meespelen in de beoordelingen op volgende bestelpogingen.

Voor meer informatie over deze beoordeling willen wij je toch graag nogmaals doorverwijzen naar onze klantenservice. Je kunt met onze klantenservice chatten via https:app.klarna.comlogin.

Groet,

Michel