Klacht: Jouw extravoordeelkaart.nl

op 10 september 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb allang een voordeelkaart maar het lukt me niet om te kijken wat mijn
Prijs is. Ik heb een nieuw wachtwoord en nou kan ik er nog niets mee.
Dan krijg ik een mail dat ik een nieuwe kaart aan moet vragen?
Waar blijven dan mijn 353 punten en je mag volgens de winkel maar een
Pasje hebben.
Graag snel een oplossing.
Groetjes Anja Heeren uit Etten-Leur

Gewenste Oplossing:

Als dit opgelost is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A heeren