Klacht: Klacht over gedrag

op 18 augustus 2012 over J’esthe Beauty Center in de categorie Beauty & Wellness

Op 9 augustus 2012 heb ik een afspraak met J’esthé Beauty Center gemaakt. Ik kon op 10 augustus 2012 terecht voor een gezichtsbehandeling. Ik heb een medewerkster van J’esthé) verteld dat ik een schoonheidsbon zou gebruiken. Ik wilde alleen de eerste 2 coupons van de bon gebruiken. Tegen mij werd gezegd dat dit “zonde” is. Mij werd een extra behandeling aangeboden voor Euro 7,50. Ik zou dan een uitgebreide ogen, hals en decolleté behandeling extra krijgen. Om fouten te vorkomen, herhaalde ik Euro 7,50? Ze zei ; Ja. Ik moest dan wel 3 bonnen inleveren. Toen ik op de afspraak kwam, wilde ik toch alleen maar twee bonnen gebruiken, maar dat kon niet meer, de tijd was al ingepland, zei ze. Ik vroeg toen weer, “dan betaal ik extra 7 euro en 50 cent?” Ze zei: Ja. Achteraf moest ik euro 57 betalen. Praat ik onduidelijk of luistert ze niet? Als je 2 coupons inlevert hoef je niets bij te betalen, daarom dacht ik: beter maar eerst proberen. Wanneer het goed bevalt, dan gebruik ik een andere keer de derde coupon voor een betaalde behandeling met 25% korting. Maar als een behandeling voor euro 7,50 wordt aangeboden, dan doe je dat.
Achteraf, moest ik toch euro 57 betalen. De schoonheidsbon zelf heeft een waarde van ongeveer Euro 70 (dat staat er op). Kan je nagaan hoeveel het uiteindelijk kost. Ik durfde helemaal niets daarover te zeggen toen J mij het bedrag noemde, dat ik moest betalen. Wat ik nog erger vond ,was het gedrag van J. Zij wilde dat ik bij haar producten van Guinot zou kopen. Ik zei haar dat ik die producten niet wilde kopen. Ik had net 2 dagen geleden spullen van Van der Hoog gekocht. In het begin en tijdens de behandeling, was Jacqueline aardig, maar toen ik haar producten niet wilde kopen, werd ze boos. Je merkte het aan haar stem en haar gezichtuitdrukking. Ze zei dat Van de Hoog niet werkt op mijn huid en dat ik het beter op mijn lichaam kon gebruiken. Ze zei onder andere dat ik een verkeerde bezuiniging koos en dat ze normaal geen klant zou behandelen als die geen producten van haar koopt. Dat vindt ze zonde van haar tijd. Een product kopen vindt zij min of meer een verplichting om door haar behandeld te worden. Wat een arrogantie en wat een irritante ervaring was dat. Ik kwam daar om lekker te ontspannen, maar helaas, ik ging met een heel slecht gevoel weg. Ik heb daar bij elkaar euro 96 betaald (euro 39 voor de bon + euro 57 voor de behandeling), maar toch heeft ze me op deze manier behandeld. Ik vind het ook zonde van mijn tijd om op zo’n manier behandeld te worden en dan kost het ook nog veel meer dan wat ik dacht.

Klantvriendelijkheid, ongeacht of de klant een aangeboden product koopt of niet en vooraf duidelijkheid over de prijs.

Alle klachten die gemeld zijn door citroentje