Klacht: geld terug niet mogelijk

op 22 februari 2018 over J’esthe Beauty Center in de categorie Beauty & Wellness

ik ben begonnen met een behandeling waarvoor je kon van tevoren betalen voor alle drie sessies (door aan te betalen krijgt de klant een kleine korting). Jammer had ik een sterke reactie na de eerste behandeling en ik wilde de aanbetaling voor de laatste twee sessies terug te krijgen. Dat was niet mogelijk, ondanks mijn duidelijke uitleg dat ik geen andere product of service van hun wilde. Uiteindelijk ging ik voor een facial en had ik nog een afspraak gemakt om de hele tegoed te kunnen gebruiken. Door bepaalde omstandigheden moest ik deze afspraak verplaatsen naar een andere datum maar dat was niet mogelijk omdat ik moest het 48uur daarvoor doen (in plaats van 24uur zoals ik heb het gedan). ik had nog EUR 70 tegoed met J’esthe Beauty Center.

ik vind het onacceptabel dat ik moest een andere service van hun nemen door de aanbetaling en nog erger dat ik de geld gedeeltelijk verloren heb. Het is een bedrijf die geen interesse heeft in de tevredenheid van haar klanten. Ontzettend teleurstellende mentaliteit...

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar J’esthe Beauty Center over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door D Verkade