Klacht: Jenri

op 27 mei 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om meer inzicht te krijgen in de jaarafrekening van onze vereniging die erg hoog was uitgevallen en ik meer uitleg wilde over de factuur wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. E-mailen kan niet naar Eneco. Een fatsoenlijk contact formulier is er niet. Alleen telefonisch contact mogelijk met een ellenlange wachttijd. Via een omweg toch een e-mail gestuurd met mijn vraag. Als reactie kreeg ik het botte onbeschofte antwoord dat ik maar moest bellen. Voor mij nooit geen Eneco meer. Overstappen dus.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik overgestapt ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 28 mei 2020 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw vraag.

Op het aangegeven adres vind ik geen actieve overeenkomst. Gaat dit om een zakelijke aansluiting? Is de aansluiting van de vereniging in uw beheer?

Is de overeenkomst zakelijk? Dan raad ik u aan om het contactformulier op de website te gebruiken.
Op onze website vind u een contactformulier:
https:www.eneco.nlzzp-mkbklantenservicecontactcontactformulier
U krijgt binnen 5 dagen een reactie.

Ik hoop u zo goed te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Vincent
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jenri