Klacht: Jacky1977

op 23 mei 2020 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Beste,

Hierbij wederom een klacht over Tix.nl.

Heb 200420 nu een maand geleden contact gehad met een medewerkster van Tix heb gegevens gekregen om na te gaan wat de voorwaarden zijn van de vliegmaatschappij geld terug of een ander ticket.

Ben zelfstandig en zou fijn zijn als je dan vervolgens een ander ticket heb daar ook eens een bevestiging van krijgt zodat ik ook ander werk kan plannen.

De telefoonlijnen zijn nog steeds niet in gebruik zodat je nog steeds niets kan doen met Tix want ze nemen totaal geen contact op.

Zou dit zo blijven dan Ben ik toch genoodzaakt om via een andere weg me geld terug te vragen en me ticket ergens anders te kopen.

Vriendelijke groet,

F. Put.

Ben tevreden als Tix contact opneemt en het eens gaat regelen. En niet afgescheept worden met een mail waar je vervolgens actie op onderneemt en dan vervolgens weer niks verneemt van Tix.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tix.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tix.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacky1977