Klacht: Jaaropgave 2017

op 05 juni 2018 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bel met Uw kantoor over een vraag of ze twee jaar opgave kunnen toesturen in de berichten box internet bankieren ?
Er hangen zowel bedrijfs als privé als het nr van Mijn vrouw onder .
Nu schets mijn verbazing dat alleen van mijn rekening een jaaroverzicht 2017 gestuurd kan worden en van mijn vrouw niet terwijl ze onder de zelfde pagina internet bankieren hangt .
Hoe moeilijk kun je doen , terwijl dit andere jaren wel gebeurde .
Dit is niet klantvriendelijk , moeten we dan maar naar een andere bank of hoe zit het . De tevredenheid over de Rabobank is ver te zoeken

Gewenste Oplossing:

x

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zoenicky