Klacht: Jaarnota

op 03 mei 2021 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Jaarnota is niet correct. De warmtekosten zijn veel te hoog ingeschat. Dit is ook toegekend door een medewerker.

Ik ben in maart 2020 een contract aangegaan met Eneco, over de periode 14-03-2020 tot 23-04-2020 (5 weken) heeft enenco een inschatting gemaakt van een verbruik van 34,9 GJ wat onjuist is. Inmiddels hebben zij de werkelijke verbruikte GJ over de periode 23-4-2020 tot 04-03-2021 ontvangen met een verbruik van 7 GJ (hele jaar)

Ik heb al verschillende keren gebeld naar Eneco en krijg steeds een andere medewerker aan de lijn en als ik vraag naar diegene die hierover gaat wordt ik niet doorverbonden. Contactpersoon mevrouw Corina van Baaren.

Ik wil graag dat dit wordt recht getrokken want ik ben bereid om te betalen wat ik heb verbruikt en niet datgene wat ik niet heb verbruikt.

Tot op heden is er nog geen oplossing hiervoor, ik ben nog steeds in afwachting dat ik geholpen wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

2 maanden geleden - Beste mevrouw Lima Cabral Rodrigues, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft het niet eens te zijn met het warmteverbruik op uw jaarnota. Naheffing De naheffing is ontstaan omdat wij hebben geen werkelijke beginstand van u hebben ontvangen. Opleverrapport Wij hebben u eerder om een opleverformulier met de werkelijke beginstanden gevraagd. Ik heb gelezen dat u deze niet heeft. Foto Graag ontvang ik een foto van de huidige meterstand van warmte. Op de foto moet de stand en het meternummer zichtbaar zijn. Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd en zie uw reactie graag tegemoet. Hartelijke groet, Hannah Eneco Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 27 mei 2021 om 13:50 geantwoord

Beste mevrouw Lima Cabral Rodrigues,

Op 3 mei 2021 heb ik u gevraagd om mij een foto van de huidige meterstand te sturen. Helaas heb ik hier geen reactie op ontvangen.

Ik sluit het dossier omdat ik zonder de foto uw klacht niet kan behandelen. Inmiddels heeft u hetzelfde verzoek per e-mail ontvangen. U kunt de foto alsnog als reactie op de e-mail sturen.

Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Hannah
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Orlandina