Klacht: Jaarafrekening teruggave klopt niet.

op 18 mei 2016 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik heb van Nuon dit jaar rond 100 euro terug ontvangen met een maand termijn van 113 euro. Dit vind ik heel weinig als ik mijn jaar verbruik vergelijk met doe van andere leveranciers. Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld 650 euro terug ontvangen van een leverancier met dezelfde jaarverbruik en met maand termijn van 120 euro.
Mijn verbruik voor electra over de hele jaar is: 1605 kW. Voor gas is: 548 m3.
Ik zou graag willen weten of Nuon berekening wel klopt. Ik geloof het zelf niet.
Met vriendelijke groet,
Hamid Alalai

Gewenste Oplossing:

Hallo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 18 mei 2016 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Hamid Alalai,

Op deze website lezen wij uw klacht over Nuon. Inmiddels heeft u contact gehad met onze klantenservice. Wij gaan de eindafrekening corrigeren. Deze klopt inderdaad niet. De teruggave van energiebelasting is niet berekend op de eindafrekening van Elektra. U zult de nieuwe eindafrekening deze week ontvangen. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Joeri
Nuon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Hamid Alalai