Klacht: Jaarafrekening

op 21 juni 2016 over EON in de categorie Energieleveranciers

Ik was de afgelopen jaren klant bij eon. Ik merkte dat ten opzicht van de vorige leverancier meer veel kwijt was. Nu heb ik het uit laten zoeken en kwam ik erachter dat ze jaarafrekeningen de korting op energie belasting van tussen de €300 €400 euro niet in mindering hebben gebracht op mijn rekening. Hierover heb ik gebeld en gaf de telefoniste aan dat dit komt omdat mijn huis in het register geen woonhuis zou zijn. Ik woon in rijtjes huis die gebouw is in 2003 en heb hiervoor nooit problemen gehad. Betreft een woonhuis. Dit zou worden gecorrigeerd maar wel binnen 6 weken want zolang duurt het om factuur op te maken. Dit zou kunnen. Nu had ik besloten over te stappen en krijg ik hiervoor jawel binnen 3 dagen bericht voor de opzegvergoeding dat ik deze wel voor 30 juni moet betalen. Echter ik moet 6 weken op mijn geld wachten.

Ben bereid voor 30 juni 2016 te betalen maar vind dat jullie ook dan geen 6 weken mogen doen over de correcties op alle jaarafrekeningen welke ik van jullie tegoed heb.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EON in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Prenger, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen per e-mail een inhoudelijke reactie sturen. ^E.on Klachtenafdeling

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal