Klacht: Itunes kaart niet ontvangen

op 24 juli 2017 over 123tegoed.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 7 juli jongstleden een Itunes kaart besteld bij 123tegoed.nl en met ideal betaald. Verder niet goed opgelet op waarborglogo’s e.d. (Stom natuurlijk). Ik heb vrijwel meteen eenn e-mail ontvangen van 123tegoed.nl met een bevestiging van mijn bestelling. Ik zou zeer spoedig een e-mail moeten ontvangen met een code. Bij een ideal betaling zou dit ongeveer een half uur in beslag kunnen nemen.. Ik heb echter geen verdere e-mail meer ontvangen. Nog een klachtenformulieer ingevuld op de website van 123tegoed.nl, maar geen reactie. Het lijkt een geval van oplichting. Het bestelnummer is 322

Gewenste Oplossing:

Levering van het bestelde product en uitleg omtrent reden van uitblijven levering

Alle klachten die gemeld zijn door Pepswem