Op 5 juli via iDeal 30 euro overgemaakt voor iTunes tegoed, echter niets ontvangen. Na heel vaak via mail geklaagd te hebben kreeg ik de volgende mail:
Beste klant,
Wegens storing is het niet mogelijk om de tegoedkaarten te leveren wij
zullen zo... Lees meer
Op 3 juli heb ik een itunes code besteld, ik ontving vrijwel meteen een ontvangstbewijs van mijn bestellin, maar ondertussen heb ik nog steeds geen itunes code mogen ontvangen.
Meerdere malen gemail, krijg je reactie dat het maximaal 10 werkdagen zal... Lees meer
Op 10 juli voor € 10,00 een iTuneskaart besteld en zou binnen 30 seconden een code ontvangen, niet dus. Mail gestuurd en ze gingen een onderzoek instellen en dit kon max. 10 dagen duren. Rustig afgewacht en na 10 dagen... Lees meer
Op 9 juli een itunes card gekocht via de website, deze nooit gekregen. Hierdoor had ik contact opgenomen met de klantenservice, die vertelde mij uiteindelijk op 17 juli dat ik mijn geld terug zou krijgen, vandaag 25 juli nog steeds... Lees meer
Ik heb 7 juli jongstleden een Itunes kaart besteld bij 123tegoed.nl en met ideal betaald. Verder niet goed opgelet op waarborglogo's e.d. (Stom natuurlijk). Ik heb vrijwel meteen eenn e-mail ontvangen van 123tegoed.nl met een bevestiging van mijn bestelling. Ik... Lees meer