Klacht: Artikel niet bezorgd krijg geen geld terug

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bestelling zou begin mei 2024 bezorgd worden, de bezorgtijd werd steeds uitgesteld.
Ik ben contact opgenomen met itsOkay
Zij hebben contact opgenomen met PostNL en er zou een onderzoek gaande zijn waar mijn pakketje is gebleven.
Dat is nu 3 weken geleden!
Elke keer als ik n mail stuur dan begrijpen zij mijn frustratie maar doen niks.
Dus ik heb de koop ontbonden, via de mail, krijg ik weer als antwoord dat t onderzoek loopt.
Ze negeren mijn ontbinding
Ik wil gewoon m’n geld terug!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ItsOkay over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Etterig