Klacht: irritatie

op 03 mei 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

17 jan mocht er een nieuwe mobile uitgezocht worden,de S8.Deze was nog niet uit,iom de verkoper zou er een tijdelijk contract gemaakt worden,deze zou na 3 mnd opgezegd kunnen worden of naar (belbundel)keuze aangepast kunnen worden.Prima afspraak
Vandaag in de winkel geweest,niet opzegbaar krijg ik te horen van de verkoper.Gewoon contract van 2 jaar en het aanpassen naar een lager maandbedrag is ook niet mogelijk volgens de verkoper.Dit was wel mogelijk 17 jan. Ze kijken je aan als of je een stomme vraag stelt.
Ik heb weinig verstand van het hele gebeuren,maar de voorlichting was in dit geval absoluut niet helder

Gewenste Oplossing:

Als er sprake is van een contract dit te beëindigen zoals eerder toegezegd

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry van Santen