Klacht: Iphone zou al eerder open zijn gemaakt door andere reparateur wat niet waar is

op 11 september 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

I Phone 5S ter reparatie via KPN naar Teleplan.
De Iphone is nog geen 3 maanden oud en had een klein defect aan de home button. Zou maar iets van 60 euro kosten.
Ik ging er zelfs vanuit dat dit onder Apple garantie zou vallen en kostenloos zou worden gemaakt.
Offerte voor reparatie bevat de opmerking dat de iphone al eerder open is geweest. Wat niet waar is. Via foto’s wordt dit als bewijs kenbaar gemaakt.
En ik word door teleplan getrakteerd op een rekening van 371 euro omdat de Apple garantie zou zijn vervallen omdat het toestel al geopend zou zijn geweest.
Ik sta met m’n rug tegen de muur en voel me onrechtvaardig behandeld.
Waarom zou ik naar een bedrijfje gaan om dat probleem van 60 euro daar te laten verhelpen terwijl ik dan mijn Apple garantie verspeel ?
Ik weet niet wat ik moet doen nu.
Ben nog nooit in mijn leven zo bedonderd geweest als in dit verhaal en ik kan niets bewijzen.
Wie heeft er een advies of tip wat te doen?

Wanneer teleplan aangeeft zoals de werkelijkheid is: DE TELEFOON IS NOOIT BIJ EEN ANDERE REPARATEUR GEWEEST!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jasper Mittemeijer