Klacht: inzake fraude

op 13 mei 2020 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Op 7 april jongst leden kreeg ik een brief van de Deurwaarder De Klerk Vis Niekus inzake ANWB B.V. Leden administratie MELIESTE A , ik vind raar dat op mijn naam een lidmaatschap is genoteerd waar ik totaal niets van af weet. het gaat om bedrag van € 190,-
ik woon zelf vanaf 1 december 2017 al in Sappemeer aan knijpslaan 44 9615 BE te Kolham vanaf 7 juli 2018 ben ik verhuist naar Gladiolenstraat 40 A 9611 HM te Sappemeer.

de lidmaatschaps periode is van 27-07-2019 tot 26-07-2020
ik heb meerdere keren deurwaarders contact gehad maar wordt steeds van kasje naar de muur gestuurd.
ik heb voldoende bewijzen dat ik niet de persoon bent en ook de lidmaatschapnr komt mij niet bekend zelfs vraag ik me af wat moet ik met een bedrijfswagen die ik niet gebruikt en ik weet uit ervaring dat je als particulier geen lidmaatschap kan aan vragen voor een bedrijfswagen want dan gaat het via een bedrijf die dat zelf moet regelen.

het klacht gaat over lidmaatschap nummer 318022125 het is aan gevraagd op kenteken : 71-BB-VP maar op de app gesprek stond nog 87-BK-HF maar kreeg van de klantenservice te horen dat het om 71-BB-VP gaat.
ik heb ook app gesprekken met dhr mechielsen die heeft aan gegeven dat dhr Elzinga op mijn naam aan gegaan is met de lidmaatschap omdat hij met pech stond aan de kant en heeft mijn gegevens gebruikt wat strafbaar is.

ik ben hiermee wel mee naar de politie gegaan en daar komt een vervolg van de aangiften. ik doe de bijlage van de bewijzen die ik hier heb inclusief contacten met de deurwaarder.
ik vind raar dat ik dan geen pas heb en geen blad kampioen van jullie kant nooit schrijvend bericht ontvangen en zelfs geen rekeningen en never nooit contact gehad met tkb ik ben hier ruim 1.5 maand bezig met de deurwaarder De Klerk Vis Niekus maar daar wordt ik niet wijzer van.

graag wil ik een volledige onderzoek en ook geluidsopnamen hebben zo dat ik het kan beluisteren ( tevens ook gelijk bewijs voor de politie)
ik wil zeker nauwlettend betrokken zijn met het onderzoek

ik wil dat dit tot de bodem op gelost wordt en gebeld wordt op 0623001400

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door melieste-iwema