Klacht: Invito: wel betaald, niet geleverd

op 13 april 2016 over Invito in de categorie Kledingwinkels

Tijdens de executieverkoop van Invito heb ik op 18-03-2016, verspreid over 2 orders, 3 paar schoenen besteld. Omdat niemand op mijn whatsapp berichten reageerde en het ook niet mogelijk was om te bellen, heb ik op 30-03-2016 via het contactformulier op de website contact gezocht met de klantenservice. Op 31-03-2016 ontving ik een reactie dat wegens de drukte de bestellingen uiterlijk 08-04-2016 geleverd zouden worden.
Dat was het laatste wat ik ooit heb vernomen. Meerdere pogingen om via de mail en het contactformulier een antwoord van de klantservice te krijgen zijn tot op heden tot op niets uitgelopen

Indien de goederen niet meer geleverd kunnen worden dient het geld te worden teruggestort op mijn rekening.
Indien de goederen nog wel geleverd kunnen worden, zou ik graag vernemen wanneer dit daadwerkelijk gaat gebeuren

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Invito

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Invito nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jack Ruso