Klacht: Kwaliteit van mijn Boots

op 26 september 2017 over Invito in de categorie Kledingwinkels

Ik heb Boots voor 99.95 euro gekocht met leuke steentjes. Heb de schoen gepast in de winkel en ze zaten goed. Bij de kassa kreeg ik een heel nieuw paar. 1 week na mijn koop ging ik mijn nieuwe Boots aantrekken. Na een hele dag gelopen te hebben op mijn nieuwe Boots kwam ik thuis. Mijn moeder zei: Je Boots zijn leuk alleen jammer dat je nu al 2 steentjes mist.. Waarop ik dus schrok en ontzettend baalde. Daarnaast zag ze dat de rechter laars ook scheef gestikt was waar de lip aan vast zit. Ben terug gegaan naar de winkel en de dames in de winkel zeiden meteen tegen me, de steentjes vergoeden wij niet en van de lip dat hoort zo want leer wordt soepel en dan gaat het draaien. Waarop ik zei; Maar het is toch scheef gestikt. Ik heb ze net 1 week. Helaas mevrouw misschien kunt u voor de steentjes naar een knutsel winkel. Ik was echt letterlijk in shock. Als je een schoen koopt zijn ze zo behulpzaam en lief, maar zodra je terug komt met een serieuze klacht wordt er nergens naar gekeken. Ik vindt het belachelijk dat je zulke prijzige laarzen verkoopt met leuke steentjes en die er vanzelf afvallen door het wandelen/lopen op de laars. Bij de verkoop kun je als verkoopster ook zeggen. Het is een mooie laars maar de steentjes zitten niet altijd even goed vast en we hebben ook geen reserve in de winkel. Dan heeft de klant een keus om ze wel of niet te nemen. Want er waren genoeg andere leuke Boots zonder steen maar met ijzeren gespen. (die er niet af kunnen vallen.) Daarnaast is de lip scheef gestikt, waardoor het al niet mooi meer is. Ik baal echt!

Ik ben pas tevreden als ik een nieuwe laars mag uitzoeken zonder steentjes die er makkelijk uitvallen of gewoon mijn geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Invito

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Invito nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aringaneng