Klacht: Geen levering ontvangen

op 06 mei 2016 over Invito in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 maart 2016 een bestelling online gedaan en betaald via Ideal. Vervolgens geen bevestiging gekregen en tot op heden ook mijn bestelling niet ontvangen. Het gaat om een bedrag van rond de 60 euro en de bestelling bestreft 3 tassen. Via klantenservice een mail gestuurd maar ook hierop geen antwoord. Er zijn al bijna 2 maanden verstreken

Gewenste Oplossing:

Bestelling alsnog zsm ontvangen of geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Invito

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Invito nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon1985