Klacht: vandijkhenny@gmail.com

op 04 september 2019 over Inventum in de categorie Energieleveranciers

Wij kochten bij Inventum Huishoudelijke Apparaten in ARNHEM een Oven OV 606CS. Na voortdurende klachten van mijn vrouw ben ik de oventemperatuur nauwkeurig gaan meten. Daarbij bleek dat de Themostaat de oven bij 150 graden uitschakelt en dan op deze temperatuur blijft steken en dus NOOIT de beloofde 220 graden zal halen. Daardoor is kan mijn vrouw met deze oven b.v. geen brood bakken! Nadat ik mijn klacht bij Inventum (herhaaldelijk) heb kenbaar gemaakt EISEN zij een aankoopbon. Omdat het al enige maanden geleden is dat wij de oven aanschaften kan ik die BON niet meer vinden echter met foto,s van de verpakking heb ik aangetoond dat de oven bij Inventum is gekocht alsook de aanschafdatum.

Inventum moet de beloofde garantie van 2 jaar na aankoopdatum waarmaken.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inventum

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inventum nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Henny is boos

9 maanden geleden - Inventum heeft ons , nadat wij een bankafschrift hadden ingeleverd, een nieuwe oven gestuurd. Ook deze oven komt niet hoger dan 198 graden. Maar daar zijn we tevreden mee.

Alle klachten die gemeld zijn door Henny is boos