Klacht: bij aankoop deur bakje kapot, wacht al 7 mnd

Daan701234 op 30 mei 2024 over Inventum in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ontzettende slechte service.
In november 2023 een koel/vries combinatie gekocht, bij het uitpakken blijkt dat 1 deurbakje kapot is, volgende dag gebeld en ik zou een nieuw bakje opgestuurd krijgen wel met de melding dat ze niet op voorraad waren en dat ze een levering in Januari 2024 verwachten, ik had gezegd dat dat geen probleem was.
Eind januari nog niets ontvangen, weer gebeld.
Levertijd werd maart toen mei daarna juni en nu weer juli.
Het is toch te erg voor woorden dat ik 7 mnd moet wachten op een deur bakje!!
Voor mij geen inventum meer.

Gewenste Oplossing:

Mijn bakje opsturen, van mijn part uit een koel/vries combinatie die terug gestuurd is.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Inventum
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inventum

Reactie van de melder van de klacht Daan701234

3 weken geleden - Het is gewoon te gek voor woorden dat in november 2023 een koelkast koopt waar het deurbakje van stuk is. Melding van gemaakt en zou nieuwe opgestuurd krijgen, nu op 30 mei 2024 nog niets binnen. Meerdere keren gebeld en krijg alleen te horen, niet op voorraad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inventum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daan701234