Klacht: Intolerant terugname beleid

op 16 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn dochter heeft een Samsung bluetooth oortelefoontjes gekregen voor haar verjaardag. Ze passen niet goed in haar oor. Terugname of ruilen blijkt niet mogelijk omdat ze zijn uitgepakt. Iemand moet mij toch eens uitleggen hoe je die oortelefoontjes probeert zonder ze uit de verpakking te halen? In de winkel vertelde men mij dat het op hygiëne ging. Kijk dat begrijp ik. Probleem is echter dat dit nergens vermeld staat of verteld. Ik kan er dus geen rekening mee houden. Ik ben wellicht de volgende keer beter af een product op het internet te bestellen waar men niet zo moeilijk is met een retour. Sorry, ik zie weer een reden om op het internet te bestellen en de fysieke winkel links te laten liggen.

Als ze niet zo moeilijk doen met een retour of aan de consument duidelijk maken dat dit product (75 euro) niet retour kan en je op de gok een kado als deze moet geven.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ronmeijer