Klacht: VERKEERDE ZENDING ONTVANGEN

arimdijk op 15 juni 2020 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

Het pakket is goed geadresseerd maar de inhoud is voor iemand anders je kunt dit bedrijf niet telefonisch benaderen en ik moet het bijna zelf voor hun oplossen dit vind ik een hele slechte zaak en heb daar geen goed gevoel over.
Ik heb een duur herenzadel besteld en in de verpakking zitten kinderjasbeschermers van plastic
Alles loopt vis een chat en die probeer je gewoon een beetje af te poeieren dat gevoel krijg ik ben dan ook zeer ontevreden en hoop dat zij dit zo snel mogelijk gaan oplossen.

Als ik mijn bestelde artikel zo snel mogelijk geleverd krijg de levering van dit bedrijf was snel daar geen klachten over maar met een verkeerde inhoud en dat kan misschien wel lang gaan duren voor dit opgelost is

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door internet-bikes.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht arimdijk

3 jaren geleden - DE KLACHT IS NAAR TEVREDENHEID OPGELOST HARTELIJK DANK HIERVOOR.

Alle klachten die gemeld zijn door arimdijk