Klacht: Fiets niet op voorraad geld niet terug

M.ARGAM op 17 september 2021 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

Fiets besteld maar kreeg dezelfde dag een e-mail dat de fiets niet op voorraad is en of ik een andere fiets wilde bestellen. Heb meteen gebeld en gezegd dat ik niet meer bij hen wilde bestellen en vriendelijk gevraagd mijn geld terug te storten. Moest immers ook weer een nieuwe fiets kopen. Kreeg iemand aan de lijn die de financiële afdeling de opdracht moest geven het geld terug te storten maar moest er rekening mee houden dat het 5 werkdagen zou duren. Wat een onzin! Zij verkopen fietsen die niet op voorraad zijn en houden vervolgens het geld vast. Ik vrees het ergste.

Geen oplossing wordt aan het lijntje gehouden. Geld terugstorten is het minste wat ze kunnen doen. Ik kan er immers niets aan doen dat zij fietsen online zetten en mensen laten betalen voor fietsen die niet op voorraad zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

Bericht van internet-bikes.com

1 jaar geleden - Beste A. Argam, Bedankt voor je review. We hebben je conversatie met ons even teruggelezen en zien dat je je vergist hebt in webshop. Je hebt een aankoop gedaan bij interbikes.nl. Dit zijn wij niet, we raden je aan met hen contact te zoeken. We wensen je een prettige dag!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door internet-bikes.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat internet-bikes.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

internet-bikes.com

Heeft op 22 september 2021 om 15:11 geantwoord

Beste A. Argam,

We wensen je een prettige dag!

Alle klachten die gemeld zijn door M.ARGAM