Klacht: ondeugelijke fiets

Juan Aarts op 17 september 2019 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

Op 28 juni een elektirche fiets besteld, op 2 juli zou hij geleverd worden dhl heeft hem die dag ergens anders afgeleverd niet bij mij. meteen melding gemaakt bij internet-bikes.com op 3 juli ontvangen de accu was bij levering meteen defect en verzegeling was er al af. hierover meteen contact over gehad met klantenservice die schuiven alles naar de klant.
op 8 juli een nieuwe accu besteld omdat internet-bikes.com zo genaamd geen losse accus leveren hierover heb ik akkoord gekregen en als er weer problemen zijn dat ik de fiets onder grantie terug kan versturen. op 20 augustus jl. bekabeling doorgebrand en toen begon de enlenden met intetnet – bikes .com fiets verzoden op 27 augustus bij dhl 28 august zou afgeleverd zijn bij hun, helaas was dit niet het verhaal op 8 september is de fiets afgeleverd bij internet-bikes.com dag later gaan ze zeggen dat ik geen garatie meer zou hebben omdat de accu los zou zijn gemaakt wat ik niet gedaan heb. oplossingen komen er niet alleen maar verwijten naar de klant en hun hebben geen enkel fout gemaakt in hun ogen zoals je kunt lezen regent het klachten over internet- bikes.com
ALs je ze een brief stuurt die is opgesteld door de consumentenbond wordt gewoon genegeerd door klantenservice van internet-bikes en houden zich niet aan hun eigen gemaakt voorwaarde.
proberen ze je af te schepen met een bedrag van 200 euro. dat je een aankoop bedrag 4 dubbelen is met het mon van wij willen graag mee denken met de klant naar een oplossing een oplossing in hun voordeel.

Ze hebben geen kennis kunnen bijna zelf geen fietsen reapreren dus vraag me zozo af of ze het wel goed kunnen beoordelen aangezien ze onvoldoende kennis hebben aangezien ze ook niet de spullen in huis hebben om problemen op te lossen hebben geen nieuwe bekabeling en kunnen ze wel bestellen maar niet aanleggen.
Volgens mij zijn ze er niet zo als ze zeggen erg betrokken bij de klant eigen belang.

De klantservice medewerker is ook erg onfansoenlijk aan de telefoon en geeft aan dat hun rustig willen slapen.
De klant wil ook graag rustig kunnen slapen en een product ontvangen die deugelijk is en niet een ondeugelijke product.
dat de fiets nog geen 3 maand oud is daar ga ik niet mee akkoord

aankoop ongedaan maken en volledige aankoopbedrag terug ontvangen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door