Klacht: Halve levering of onjuiste levering en kapote levering

Cin33 op 08 oktober 2021 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

Waardeloze service/bedrijf! Fiets online besteld, dagen later te horen krijgen na zelf bellen dat ik een ander uit moest kiezen hij was er niet meer. Oke… verwacht je alsnog dezelfde week de fiets ook omdat ze je dat beloven. Ook daarover moeten bellen.Andere keuze moeten maken in fiets 40 euro die ik dan retour krijg tig x achteraan moeten zitten. Er kwam wel een pakket maar dat was de fietsmand! Volgens de service was dhl de fiets vergeten te picken. Apart weer. Vervolgens diverse keren mails gestuurd telefoontjes gepleegt betreft wanneer me fiets komt. En dat mijn fietsmand niet in orde is, deksel is scheef erop gemonteerd en kapote stukken riet. Er werd beloofd een nieuwe te sturen en met de leverancier terug te koppelen. Nog altijd naar ruim een maand niks gehoord. Hopende dat hier nogmaals iets mee wordt gedaan. Gewoon niet klantvriendelijk de klant achter alles aan moeten laten zitten.

Voorals nog een nieuwe intakte fietsmand toe sturen en de klanten in het vervolg berichten over de status en juiste status geven.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

Bericht van internet-bikes.com

2 jaren geleden - Bedankt voor je revieuw. Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt. Kun je me voorzien van je bestelnummer? Op deze wijze kan ik direct met je meekijken. Alvast bedankt!

Reactie van de melder van de klacht Cin33

2 jaren geleden - Hallo, Jazeker dat is 44152566. Gaat om een transportfiets mat zwart met 3 versnellingen en een rieten fietsmand xl met klep

Bericht van internet-bikes.com

2 jaren geleden - Vriendelijk dank voor je reactie. Dit is geen nummer dat bij ons bekend is. Weet je zeker dat je bij ons hebt besteld? Heb je wellicht het e-mailadres voor me waar de bestelling mee geplaatst is? Alvast bedankt voor je reactie.

Reactie van de melder van de klacht Cin33

2 jaren geleden - Bestelnummer: 44152566 Datum: 17-08-2021 Uw bestelling is bijgewerkt naar de volgende status: UITVERKOCHT De opmerkingen voor uw bestelling zijn: Beste klant, Helaas was de fiets niet meer op voorraad. Onze excuses voor het ongemak hiermee. Wij kunnen de onderstaande alternatieven aanbieden. Ik hoor nog graag waar uw voorkeur naar uitgaat.

Reactie van de melder van de klacht Cin33

2 jaren geleden - Bestelnr is altijd zo gebleven. Wel is dat de order geheel met city bikes en interbikes is gegaan. Mails over en weer is gegaan en telefonisch contact is geweest omdat ze totaal niet reageerde.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door internet-bikes.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Cin33

2 jaren geleden - Hallo, tot op heden heb ik nog geen reactie terug vanuit jullie, is er al wat meer info? Anders probeer ik het via andere weg want alles duurt belachelijk lang. Mvg Cindy

Bericht van internet-bikes.com

2 jaren geleden - Beste Cindy, Dank voor je bericht. Wij kunnen je niet helpen, we raden je aan contact te zoeken met de shop waar je de bestelling hebt geplaatst (Citybikes). Dit betreft namelijk geen bestelling van ons. Succes!

Alle klachten die gemeld zijn door Cin33