Klacht: Geld kloppers

pamsterdam op 07 maart 2022 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

Als ik geen ster had kunnen geven had ik dit gedaan. Wat een mega slechte service en zeer onvriendelijk en totaal niet meedenkend en behulpzaam personeel.

Vandaag besteld morgen geleverd… niet dus. Ik heb 3 dagen thuis moeten blijven, omdat het zogenaamd geleverd zou worden. En omdat ik echt niet zonder een fiets kan, heb ik gevraagd of ze mij alvast een andere konden leveren. Zij wisten (zogenaamd) ook niet waarom de fiets niet geleverd werd door dhl. Nou, later bleek waarom…. Ik kreeg uiteindelijk de fiets in een aan elkaar geplakte doos.

Op advies van hun heb ik ‘m door een fietsenmaker in elkaar laten zetten. Kosten €50.

De fietsenmaker kwam erachter dat de fiets waarschijnlijk een klapper had gemaakt. Er zaten diversen beschadigingen op en de sleutel in het slot was helemaal krom. Ook zaten de snelbinders helemaal in het achterwiel gedraaid.

Gelukkig heeft de fietsenmaker allemaal foto’s gemaakt.

Dit meteen gemeld bij het bedrijf. Ipv dat ze me persoonlijk te woord stonden, kreeg ik alles via de mail. De fiets maakte ook een raar geluid en zij hadden de moed om te zeggen dat dit wsl door de fietsenmaker was gedaan. Really?!?!!!!!

Bij Gods gratie wilde ze me €60 betalen als ik de fiets zou houden. Echt niet. Ik vertrouwde de hele fiets niet meer. Dus uiteindelijk heb ik ‘m teruggestuurd.

De €50 van het monteren kreeg ik niet terug. SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!

Ik zou een nieuwe fiets krijgen, maar die was ineens uitverkocht?!?!?!

Wat een vreselijk, onpersoonlijk en mega onprofessioneel bedrijf is dit. Ze krijgen van mij 0 sterren voor empathisch meedenk vermogen. Ik ben nu 2,5 week verder en ik heb nog steeds geen fiets.

Sowieso €50 van het monteren terug en zeker €50 erbij, omdat ik 3 dagen thuis heb moeten blijven en omdat het mij heel veel tijd energie en ergernis heeft gekost.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door internet-bikes.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door pamsterdam