Klacht: Internet app

op 20 januari 2014 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo
Il heb net gesproken met de service desk van jullie van ben en ik heb ineens een rekening van €22,94 buiten mijn bundel van 1000mb permaand terwijl op mijn app staat 891 mb van de 1000mb en ik zou worden bericht als ik de 80% gepasseerd heb en ik krijg een bericht pas bij de 100% en zij zegt dat in de sessie van 80 en 100% een bericht krijg wat dus bij de 80% moest zijn en niet bij de 100% en mijn ben app geeft aan dat ik dus op de 891 mb zit en ik thuis op de wifi zit en vol bereik heb snap je dit!???? Ik niet , en dat mens van de service zegt dat als de wifi wegvalt mijn 3g gebruikt wordt als een mens dat niet weet en nergens staat geschreven kan ik er niks aan doen ik weet biks van wifi en dat mag ook wel bij de info gezegt worden maar ik heb sinds dit abbonoment alleen maar gezeik il stop wel mijn lidmaatschap hier

Dat mijn €22,94 weg gechrapt wordt en dat ik bij de 80% sms daadwerkelijk ook dat smsje krijg ook al zit ik tijdens een film er over heen dat ik deze sms nog krijg!! Of een ping geluidje van deze waardeloze ben app

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melvinenlian