Klacht: Interne fouten vehalen op de klant

op 14 april 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb onlangs een nieuwe keuken gekregen en kreeg nadat de factuur voldaan was en de keuken geplaatst nog een rekening van EUR 500,– gepresenteerd. Ik had een voorlopige orderbevestiging getekend voor een bedrag. Toen ik 3 maanden later definitief de opdracht ging geven kreeg ik een bevestiging voor me met een bedrag van EUR 500,– minder, Ik vroeg de verkoper nog of dit de Apple Bon was die hij er nogmaals had afgehaald. Deze verkoper zei daarop ” ja” . Ruim 6 maanden nadat ik de voorlopige bevestiging had getekend en mijn keuken al gemonteerd en volledig betaald was kreeg ik een brief of ik het openstaande bedrag nog wil overmaken (?). Ik heb hierover gebeld maar ze snappen het niet bij de keuken kampioen. Daarbij komt dat ik heel erg onbeschoft te woord gestaan ben door een medewerkertje, Dhr. Brink, van Keuken Kampioen Lelystad. Deze man luistert niet naar de klant en drijgt met van alles. Ik werk zelf in een beursgenoteerde miljarden organisatie en ik maak heel af en toe ook een administratieven fout en deze kan ik ook niet achter af gaan verhalen op mijn klant. Daarbij komt dat ik ook een beschadigde koelkast heb gekregen en hierover hoor je dit bedrijf niet. Mijn mening is: Pak je verlies en laat het gaan. Ik had een voorstel gedaan maar deze mnr Brink kan en wil niet luisteren.

Als ik nooit meer iets van hun hoor! Ben helemaal klaar met deze amateurs en hun agressieve verkooppraktijken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

4 maanden geleden - Beste meneer Kloos, Wat vervelend om te lezen dat deze situatie is ontstaan. Ik ga uw melding bespreken met de verantwoordelijke van het betreffende filiaal om te kijken hoe we dit voor beide partijen het beste kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht DeDunx

4 maanden geleden - Geachte, Geef gewoon toe dat minimaal 2 personen binnen uw bedrijf een fout gemaakt hebben en dat jullie het intern gaan oplossen! Zo moeilijk kan het niet zijn...

Bericht van Keuken Kampioen

4 maanden geleden - Beste meneer Kloos, Uw melding zal intern worden besproken. Als wij hier een reactie op hebben ontvangen dan zullen wij u hier zo spoedig mogelijk over informeren. Met vriendelijke groet, Sophie - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht DeDunx

4 maanden geleden - Geachte mevrouw, Dit had natuurlijk al lang besproken en opgelost moeten zijn... Hoogachtend, D. Kloos

Bericht van Keuken Kampioen

4 maanden geleden - Beste meneer Kloos, Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Vertrouwende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Sophie - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht DeDunx

3 maanden geleden - Geachte, We zijn bijna 2 weken verder en ik dacht laat ik maar weer eens gaan informeren. Wat is uw betekenis van “spoedig” ? In mijn beleving is dit binnen 48 uur. Ik had melding gedaan van een beschadigde koelkast, ruim een maand geleden, maar daar heb ik ook nog niets van gehoord. Daarvoor heb ik nog enig online onderzoek naar gedaan en dit schijnt de normaalste zaak van de wereld te zijn voor uw bedrijf. (wist ik dit maar vooraf!) Het simpele feit dat er administratieve onkundige mensen bij jullie aan het werk zijn, daar mag de klant geen dupe van zijn/worden. De klant meldt dat er iets niet juist is op de bevestiging en hierop wordt gezegd dat het helemaal klopt! En vervolgens komen jullie 6 maanden later dat er toch iets niet klopt. Daar is die administratieve onkunde! Mijn voorstel is dat wij nu uit elkaar gaan en nooit meer iets van elkaar laten horen. Ik regel die nieuwe koelkast zelf wel! Hoogachtend, D. Kloos, Lelystad.

Bericht van Keuken Kampioen

3 maanden geleden - Beste meneer Kloos, Wat vervelend dat er nog steeds geen contact met u is opgenomen. Ik ga uw klacht nogmaals onder de aandacht brengen zodat er zo spoedig mogelijk contact met u wordt opgenomen. Met vriendelijke groet, Sophie - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht DeDunx

3 maanden geleden - Geachte mevrouw, Laat uw collega's mij contacteren via de mail. Aangezien ik de komende weken slecht bereikbaar ben en ik het woord van uw collega's niet vertouwen. Hoogachtend, D. Kloos

Reactie van de melder van de klacht DeDunx

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Sofie, Zit u wel op de juiste plaats met uw werk?! Van enige opvolging is totaal geen sprake... .....en wederom helemaal niets gehoord!!! Mag ik vragen wat voor een verschrikkelijke asociale, amateuristische en onbeschofte honden jullie zijn!?! Op internet staat het er vol mee (!!) maar dit is een zaak apart... Jullie hebben meerdere kansen gehad om op een normale manier contact met mij te zoeken en hebben dit willens en wetens NIET gedaan!! Ik zeg nu dat ik dit mijn laatste contact met jullie is geweest en ik wil dan ook NOOIT meer iets van jullie horen/vernemen!! Gebeurt dit wel dan ga ik verdere stappen ondernemen!!! Hoogachtend, D. Kloos

Alle klachten die gemeld zijn door DeDunx