Klacht: Veranderen de kwaliteit/kleur/belichting van mijn foto’s zodra deze online gaan

Sannek17 op 09 juni 2024 over Instagram in de categorie Social Media

Goedendag,

Al jaren maak ik gebruik van deze app, helaas worden de foto’s die ik post, na het posten een hele andere kleur en kwaliteit dan de originele foto. Ik vind dit heel kwalijk, vooral wanneer instagram juist om het plaatsen van foto’s gaat. Ik stop veel moeite en tijd in deze foto’s en vind het niet kunnen dat deze dan zonder toestemming worden veranderd bij het maken van een bericht.

Ik hoop dat de app dit kan rechttrekken en de originele foto’s in dezelfde staat gepost kunnen worden, zonder filters etc.

Ik hoop een reactie te krijgen.

Ik wil dat de app mijn foto’s niet aanpast of bewerkt zonder dat ik hiervoor kies. Als ik een foto post, dan mag deze niet zomaar worden aangepast van kleur oid.

5 dagen geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Instagram
Download hier uw brief

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Instagram

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Instagram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sannek17