Klacht: inruilwaarde op de Galaxy S8 | S8+

op 01 oktober 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 22-09-2017 een Samsung Galaxy S8+ gekocht. Bij inlevering van de oude smartphone (in dit geval een werkende en onbeschadigde Samsung Galaxy S I9000 8GB) zou € 100,- extra inruilvoordeel worden verrekend met de nieuwe S8+.
Om de inruil waarde te bepalen moest de telefoon getest worden door een speciaal apparaat van Samsung. Omdat er op dat moment sprake was van een storing, is er op de aankoopnota opgenomen dat vanwege de storing de klant later de € 100,- extra inruil zou ontvangen. Ik zou gebeld worden wanneer de storing was verholpen. Zowel bij de kassa als bij de servicebalie is mijn telefoonnummer genoteerd.
Op 1 oktober 2017 was ik nog steeds niet gebeld en ben ik opnieuw met de inruiltelefoon naar de Mediamarkt gegaan. Ofschoon de medewerker constateerde dat het toestel werkte, werd deze niet door het testapparaat van Samsung herkend. Ondanks de toezegging op de aankoopnota werd ik weggestuurd met de mededeling dat ik maar via de Samsung promotiesite de € 100,- moest proberen te claimen.
Allereerst lijkt het mij een taak van de Mediamarkt om met Samsung contact op te nemen over kennelijk ondeugdelijk testmateriaal. Bovendien kan ik via Samsung niet rechtstreeks gebruik maken van de promotie omdat Mediamarkt een eigen inruilplatform heeft waar je terecht moet voor de extra inruilwaarde.

Ik zou graag zien dat Mediamarkt mij alsnog de (toegezegde) € 100,- inruilkorting vergoed.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oininio