Klacht: Inloggen

Koeni op 07 juli 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telkens als ik wil gaan inloggen op de basic fit app, zegt de app dat of mijn passnummer of geboorte datum incorrect is. Mijn pasnummer is 101437809 en de geboorte datum staat als het goed is op die van mijn moeder (4 feb 1972) maar telkens als ik dat invoer krijg ik steeds de melding dat het incorrect is. Wat moet ik nu eraan doen? Want ik wil gewoon sporten maar dat kan nu niet want je moet persé reserveren, en dat kan alleen via de app.

Gewenste Oplossing:

Als ik in kan loggen op de basic fit app zodat ik kan gaan sporten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 08 juli 2020 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Koeni