Klacht: Inlog optie internetbankieren niet zichtbaar

op 14 juli 2012 over ABN Amro in de categorie Banken

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 16 juli 2012 om 09:45 geantwoord

Geachte heer Rozenblad,

Uw klacht heb ik gelezen. Ik begrijp dat het erg vervelend is, dat u de inlogknop niet bij u wordt weergegeven.

Graag geef ik u aan wat de oorzaak van het probleem is en op welke wijze u deze kunt oplossen:
In uw browser van Internet Explorer 9 is ActiveX uitgeschakeld. U kunt dit controleren en zelf instellen:

- U opent in Internet Explorer het menu onder Extra/Tools
- Controleert u vervolgens of de optie ActiveX-filtering is uitgeschakeld.
- Staat er een vinkje voor dan is de optie ingeschakeld. Klik daarna het menu item aan en probeert u het na een herstart van Internet Explorer opnieuw.
- Vervolgens opent opnieuw de Internet Opties onder het menu Extra/Tools.
- Gaat u nu naar het tabblad beveiliging/Security en klik hier op het icoon voor de 'Vertrouwde websites'(Trusted Sites).
- Klikt u daarna op de knop 'Websites' (Sites) die hier vlak onder staat.
LET OP: Zorg ervoor dat het beveiligingsniveau is ingesteld op 'Normaal'(Medium).
- Vult u in de bovenste regel het adres https://*.abnamro.nl in en voeg deze toe middels de knop 'Toevoegen' (Add).
- Sluit het scherm met de knop 'Sluiten'(Close) en de Internet Opties via OK.
LET OP: Als u eerst de ABN AMRO pagina hebt geopend dan staat er in de regel al www.abnamro.nl, vervang de www door een *
- Sluit nu alle vensters en herstart Internet Explorer en controleer of de 'Log in' knop nu aanwezig is.
- Ontbreekt de knop, dan kunt u het modem en indien aanwezig ook de router resetten door deze gedurende 30 sec van de stroom af te laten halen.

Blijft u problemen ondervinden, dan verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen. De afdeling Internet Bankieren is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 23.00 uur op 0900 - 9216 (lokaal tarief). Vanuit het buitenland is deze afdeling te bereiken op telefoonnummer +31 - 10 - 24 11 720.

ABN AMRO Webcare
R. Turner

Alle klachten die gemeld zijn door mrozenblad