Klacht: Inlife Migrations onbereikbaar voor wijzigen contract

op 29 november 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 1 november sloot ik bij Vodafone een Start M abonnement met Samsung toestel af. Ivm nummerbehoud gaat het op 1 december in. Voor het toestel betaalde ik 120 euro gelijk bij aanschaf. Het toestel vond ik vreselijk en dat was niet meer om te ruilen dus heb ik het verkocht. Want hoe nieuwer verkopen, hoe meer kans er nog is de prijs terug te krijgen die ik ervoor moet betalen. Dat toestel is inmiddels verkocht. In de winkel vroeg ik of ik die andere 120 euro dan ook gelijk mocht afbetalen. Dan was het toestel afbetaald en blijft er alleen nog een abonnement voor 12,50 euro p.m. over. De winkel zei dat zij dit niet konden realiseren, dat ik daarvoor naar de klantenservice moest bellen of mailen. Per mail kreeg ik te horen dat dit in de winkel geregeld moest worden! Enfin ik heb Vodafone klantenservice gebeld maar daar kreeg ik te horen dat ik bij Inlife Migrations moest zijn. Het duurde dagen voor ik die te pakken had t.w. afgelopen vrijdag 25 november. Maar zonder vooroverleg werd ik doorverbonden met Vodafone klantenservice. Ik was woedend. De mevrouw die ik sprak begreep dit volkomen en heeft gedurende een gesprek van 40 minuten en veel overleg met leidinggevende gezegd dat dit nu echt geregeld gaat worden. Bij mijn klantnummer heeft zij de volledige instructie voor IM opgetekend en IM zou contact met mij opnemen gezien het haar niet lukte mij daarmee door te verbinden. Tot op de dag van vandaag heb ik niets van IM vernomen. Ik heb ze vandaag weer getracht te bereiken maar ik krijg alleen een muziekje te horen en niet eens eerst met welk bedrijf ik verbonden ben. Ik heb meerdere keren langer dan 15 minuten in de wacht gestaan. Enfin, ik ben het spuugzat en heb de indruk dat Inlife Migrations vooral bestaat uit incompetent personeel.

Als Inlife Migrations nu eindelijk eens gaat doen wat zij gelijk hadden moeten doen nl mijn contract wijzigen en mij die 120 euro voor het toestel laten betalen zodat dit afbetaald is en het abonnement aangepast naar 12,50 per maand.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

20 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K.Th. Hartman