Klacht: Inhoud web order volledig verbrijzeld

op 05 september 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had via bol.com bij een 3e partij een iPhone 5C scherm besteld (eerste keer ik dacht laat ik het via een bekende webshop doen) scherm komt aan en bij het openen is deze volledig verbrijzeld en verbogen. Ik heb contact opgenomen met de 3e partij (GSM-Expert) welke aangeeft dat ik met DPD contact moest opnemen.

Met DPD contact opgenomen via een formulier op de website. Hier werd redelijk snel op gereageerd via de mail dat ik de inhoudsfactuur moest sturen. Echter was het hierna stil. Na 8 dagen heb ik weer via de mail contact gezocht, deze keer werd er door een ander persoon van de klantenservice gereageerd dat het in behandeling was en wel 10 dagen kan duren. Tot op heden niks gehoord en inmiddels 26 dagen veder..

Ondertussen heb ik voor iets betaald wat door DPD volledig kapot aangekomen is en kan ik waarschijnlijk naar m’n geld fluiten..

Gewenste Oplossing:

Volledige vergoeding van het product en een uitleg waarom het bijna een maand moet duren?

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 05 september 2016 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ropiko