Klacht: Betaald maar niets ontvangen

op 12 oktober 2017 over InHomeFurn in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14/7/2016 deed ik een aankoop van 2 zetels met ottoman tbv 935,5€
Ik heb echter nooit een levering van dit bedrijf ontvangen. Ze beantwoorden ook mijn mails niet meer. Dit zijn oplichters. Het bedrag werd met bancontact betaald. Ik legde klacht neer bij de politie, maar tot nu toe zonder gevolgen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het appreciëren mochten ze me het betaalde bedrag terug storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InHomeFurn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InHomeFurn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door erna.robert