Klachten over InHomeFurn

Hieronder kunt u zien welke klachten er over InHomeFurn zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van InHomeFurn in de categorie Internetshops - Interieur

0 klachten gemeld

Tijdslijn

geen levering

Klacht van op 18 oktober 2016 over InHomeFurn in de categorie Internetshops - Interieur

Op 30 september een bestelling gedaan bij INHOMEFURN, een Lounge Stuhl & Ottoman, en ook gelijk betaald. Artikelen zouden binnen enkele werkdagen bij ons geleverd worden. Helaas nooit iets gehad, en zelfs na meerde mails, ook nooit geen reactie gehad. Lees meer

Undelivered order

Klacht van op 11 oktober 2016 over InHomeFurn in de categorie Internetshops - Interieur

I ordered two stools from InHomeFurn 9/9/2016. Price is 365,50 euro with delivery. Chris Munters contacted me very quickly and he answer all my emails. He sent me an invoice /attachment/ and i paid it. I sent him a confirmation. 10/9/2016 Chris sent... Lees meer

na betaling spoorloos.

Klacht van op 06 oktober 2016 over InHomeFurn in de categorie Internetshops - Interieur

Bestelling verloopt perfect en ontvang via mail bestelbon en uitnodiging om te betalen. Overmaken van het bedrag wordt onmiddellijk uitgevoerd en daarna lijkt Inhomefurn spoorloos. Er wordt niet gereageerd op mails, ook niet via online chat. Een telefoonnummer vind ik... Lees meer