Klacht: ingebreken gebleven

op 28 november 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben over gestapt naar kpn nu dacht ik dat mijn verleng datum dat ik dan ook over kon stappen naar kpn maar dat is heel dom van mij geweest maar jullie zijn ook in gebreken gebleven dat u kpn niet hebt in gelicht wat de eind datum van mijn contract was dus er is mijn zijds een fout gemaak maar ook bij jullie nu krijg ik noch een rekening van 384,15 die ik niet van plan was te betalen ik heb een fout gemaakt maar jullie ook dus het is weder zijds

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als jullie zeggen gooi de rekening maar weg want ik ben altijd goed tespreken geweest over jullie maar ben over gestapt om dat we de rest ook allemaal van kpn hebben en daarom kon ik een flinke korting krijgen zodoende

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schouten20