Klacht: Trage afhandeling hypotheekaanvraag

meeuwtje op 14 januari 2013 over ING in de categorie Banken

Begin november afspraak gemaakt met adviseur in Leiderdorp, 14 november is de aanvraag de deur uitgedaan, nu in de 2e week van januari (..) uitsluitsel gekregen dat er een afwijzing is. Dit terwijl wij alles hebben aangegeven van tevoren, regelmatig de vraag hebben gesteld: kan dit allemaal met wat er voor ons ligt? Was allemaal geen probleem volgens de adviseur, inkomen goed, overwaarde voldoende, en alles binnen de kaders van de wet. Korto: het zou alleen nog een kwestie zijn van geduld , 2 weken tot de offerte er zou zijn.dat zou dan begin december geweest moeten zijn. Echter reactie bleef uit, na meermaals contact gezocht te hebben bleef uitsluitsel achterwege het lag nu op een andere afdeling: “risk”. We praten nu al over half december inmiddels en dus nog geen offerte. Tot aan de kerstdagen aan toe gebeld en gedaan, maar nog geen uitsluitsel…toen was het 2013. wederom bellen, bellen, bellen. Er was nog geen beslissing gemaakt. Bleek achteraf dat de afdeling risk van ING helemaal niet gewerkt heeft tussen kerst en oud en nieuw, hoezo drukte in deze tijden van omzettingen hypotheken e.d., niets van te merken aldaar. Vanmorgen uitsluitsel: let wel 14 januari! terwijl de aanvraag half november gedaan is en je raadt het al, een afwijzing, de adviseur wist het ook niet meer nu, vondt het allemaal heel vervelend…

De aanvraag goedkeuren net zoals ons is voorgespiegeld in de diverse gesprekken op voorhand waarbij alle gegevens inzichtelijk zijn geweest

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 16 januari 2013 om 11:15 geantwoord

Mijn collega heeft contact opgenomen en dit verder besproken. Roy - ING Webcare Team - http://www.ing.nl/webcare

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door