Klacht: ING Cash geld invoer automaat Terneuzen hapert en houd geld in!!

Fendree op 15 juni 2015 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na storting van cash geld bij ING in automaat afgelopen vrijdag, die 2 x haperde, leek het mij beter om het geld via de balie in te leveren. De bediende wil het toch nog een keer proberen tegen mijn zin met betreffende automaat. Na invoer vond hij dat het apparaat wel een vreemd geluid maakte, het ding stopt en geeft het bericht “om veiligheid redenen wordt uw geld ingehouden”.
Oh we zullen even een klachten formulier aanmaken, aldus de bediende, daar zie je dan dat dit 10 dagen of langer kan duren, te krankzinnig voor woorden. Dat is de ING vandaag de dag, nog minder service, en daar stopt het dan ook nog niet want die wordt alleen maar minder.

Gewenste Oplossing:

ASAP mijn geld terug, dit kan toch gewoon niet 10 dagen om een apparaat te openen, wat een waardeloze club is dat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

ING

Heeft op 15 juni 2015 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi André, ik begrijp dat dit heel vervelend is. Uiteraard proberen wij dit soort incidenten te voorkomen, maar dit lukt helaas niet altijd. In jouw situatie is het daarom nodig dat wij een procedure starten die tot 10 werkdagen kan duren. In die tussentijd bekijken wij wat er mis is gegaan met je storting en hoeveel er is gestort. Dit proberen wij dan te herstellen. Ik wil je daarom vragen om het nog even af te wachten. Excuses voor het ongemak! Groet, Orkun - ING Webcare

Fendree

Heeft op 15 juni 2015 om 12:21 geantwoord

Er is niks opgelost, stelletje bedriegers, er word gevraagd of je nog maar even geduld wilt hebben. Nee dat heb ik niet meer ik wil mijn geld terug wat door de ING nu gestolen is van mij. Ik ga ook informeren nu of ik aangifte kan doen van diefstal. Wat een verschrikkelijke club die ING !!!

Bericht van ING

9 jaren geleden - Hi André, Ik begrijp dat je dit vervelend vindt, maar op dit moment kunnen wij helaas niet meer doen. Er is een procedure om dit soort fouten te herstellen. Ik raad je daarom aan om nog even geduld te hebben. Groet, Orkun ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Fendree

9 jaren geleden - Dat is het makkelijkste, wat vinden we het vervelend....daar heb ik mooi niks aan!! Jammer dat ze bij de Politie hier niet mee weten om te gaan. Maar ik ga hiermee verder naar Kassa, Radar en wie het maar wil publiceren / aanhoren.

Bericht van ING

9 jaren geleden - Jammer dat je er zo over denkt. Wij willen je graag helpen en leggen je daarom alles zo specifiek uit. Ik registreer je klacht hierover. Verder krijg je zo snel mogelijk bericht inzake het stortingsonderzoek. Groet, Orkun ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Fendree