Klacht: Aanmaningen naar verkeerde adres, creditcard geblokeerd

Computer123 op 16 maart 2013 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op mijn ing creditcard stond een bedrag open. De ing heeft verschillende verzoeken om aanvulling naar het adres van mijn ex man verstuurd, terwijl de kaart op mijn naam stond
De bank heeft hierdoor de kaart begin feb geblokeerd.
Eind feb heb ik op eigen initiatief het bedrag aangevuld, aangezien ik niet van de briefwisseling op de hoogte was.
Nu trekt de ing het verstrekken in van een kaart doordat ik niet op de brieven heb gereageerd, terwijl deze naar een verkeerdadres gestuurd zijn.

Gewenste Oplossing:

Intrekken van verbod en correcte correspondentie aangezien de kaart op mijn naam stond en niet op mijn x man

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 18 maart 2013 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Erg vervelend dat dit zo is gelopen. Wij hebben deze klacht naar onze collega doorgestuurd. Hij heeft dit inhoudelijk uitgezocht en geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Dat is niet gelukt, daarom stuurt hij een brief met meer informatie en zijn directe contactgegevens. Het is in verband met privacy, wet- en regelgeving niet mogelijk om verder op de inhoud in te gaan op deze website. Vandaar dat we deze klacht op 'opgelost' zetten op deze website. Groet, Roy, ING Webcare Team, http://www.ing.nl/webcare

Alle klachten die gemeld zijn door