Klacht: Informatie over uw werkwijze

op 28 december 2017 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Ik werk bij de klantenservice voor Nuon, ik werd zojuist gebeld door een klant van ons door u gebeld is. Er werd meneer verteld dat hij over moest gaan op een vast contract in plaats van zijn huidige variabele contract omdat dit hem geld zou schelen. Meneer wist niet door wie hij gebeld was, waarom ze hem belden en hoe ze aan zijn gegevens kwamen, hij vertrouwde de zaak absoluut niet.
Ik stuur dit bericht omdat ik graag wat informatie zou krijgen over jullie werkwijze, werken jullie in opdracht van de consumentenbond, energieleveranciers of hoe zit dit precies? Ik wil voor meneer graag navragen hoe jullie aan zijn gegevens zijn gekomen en specifiek hoe jullie weten wat voor contract meneer bij ons heeft.

Met vriendelijke groet,
Melle Katerberg
Energieadviseur Nuon Klantenservice (Webhelp Nederland)

Gewenste Oplossing:

Met een terugkoppeling met antwoord op de vragen zal ik tevreden zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 28 december 2017 om 12:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mkaterberg