Klacht: Ineens geen netwerk en wildvreemde krijgt mijn privé-gegevens!

op 05 april 2013 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Zo kan je nog bellen en zo niet meer met als reden: geen netwerk!?!?! Nu 11 dagen verder kan ik nog steeds niet bellen en gebeld worden. Intussen ben ik er ZELF achter gekomen dat mijn nummer zomaar ineens aan een ander is gekoppeld, zonder dat ik ben overgestapt of wat dan ook. Ik had nl. mijn eigen nummer gebeld en kreeg een wildvreemde aan de lijn. Ook zij is al een paar weken met BEN aan het bellen omdat zij ook haar eigen nummer wil en niet het mijne. Ze wordt intussen overstelpt met mijn voicemails e.d. Het ergste is dus dat een wildvreemde nu mijn sms-jes, mijn voicemails enz. ontvangt!!! Kortom mijn hele privé-informatie komt bij een wildvreemde en ook nog op MIJN abonnement! Ik heb al een aantal keren met BEN gebeld en hoor steeds hetzelfde: u moet nog even afwachten, we zijn ermee bezig! Dat hoor ik al meer dan een week! Bij een probleem, kan je wachten tot het einde der tijden, maar als je een abonnement wilt afsluiten zijn ze er als de kippen bij en is alles binnen no time geregeld. Wij hebben 3 abonnementen bij BEN. Gelukkig per maand opzegbaar!!!!!!!

Ik wil weer mijn eigen nummer en netwerk, zodat ik weer kan bellen en gebeld worden. Bovendien wil ik compensatie voor het feit dat ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement, terwijl ik wel betaal.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zwienen