Klacht: Inductiekookplaat zeer zwakke constructie type AEG HK654H0FB

op 18 juli 2017 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

De constructie van de buitenrand van de inductiekookplaat van de AEG HK654H0FB is zeer zwak omdat de buitenste rand over de buitenrand van 15 mm verloopt van circa 3,5mm naar 1,5mm waarvan de buitenste 5mm geen ondersteuning heeft dus vrij van het keuken blad overhangt. De kookplaat nog geen 3 weken oud en 1x gebruikt is door een vallend voorwerp over een lengte van ca 15 cm gescheurd door zijn zwakke constructie.

Ik ben tevreden als AEG zijn service concern Elektrolux mijn inductie kosteloos laat herstellen of het apparaat terug neemt tegen een redelijke vergoeding daar alle elementen die daar in zitten een gezamenlijke waarde hebben van los te kopen elementen los meer dan 600euro kosten.Door de late reactie van Elektrolux had ik al een andere inductie gekocht welke mij vertelden dat de herstelkosten ongeveer 300 euro zouden bedragen waardoor ik een eigen risico van 100 euro heb moeten bekostigen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 19 juli 2017 om 14:05 geantwoord