Klacht: Indesit Wasmaschiene al 6 dagen niet kunnen afleveren

op 09 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb op zaterdag een wasmaschiene gekocht,zou op dinsdag
geleverd worden,ik krijg op maandag avond sms,zodat de wasmaschiene tussen 15:30-17:30 zou afgeleverd worden,,er kwam rond 18:15 koerier en zei dat collega enkel heeft bezeerd en er voor morgen als eerste bij jou gaat komen,dinsdag morgen om 09:00 kwam een koerier en wat blijkt het dat de wasmaschiene niet in de vrachtwagen erbij zit.en ging weg en zei ook dat je wordt teruggebeld wordt,dit is niet gebeurd.Heb op dinsdag al 5x Media markt contact genomen en elke keer de verhaal opnieuw zeggen.Hierna zedein de media markt dat je terug gebeld wordt,0m 11:00 ook niet teruggebel,heb zelf weer teruggebeld ,en moest weer verhaal opnieuw vertellen,ik wordt er op een gegeven moment heel erg boos.Bij de Bestelling telefoniste kan ook niemand bereiken om dit nette manier op te lossen.
Als ik op Dinsdag nog niet gebeld wordt door Media markt,ga ik de winkel in en ga zeggen dat het een droevige service van jullie hebben,en zal ik op meerdere site aangeven dat dit Heel erg is,ik moest er 6 dagen wachten ,kleren heb ik op gegeven momemt naar de wasserij gebracht.het lijkt erop dat ik bij mediaMarkt mijn geld terug ga vragen en ,ga ik verder met klagen

Geen Tevredenheid

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S Eser