Klacht: Incassokosten nadat een factuur is betaald

op 24 januari 2014 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 januari jl. kreeg ik een “eenmalige kostennota” van €20,- voor de factuur die ik op 17 januari via iDeal heb betaald. Tevens stond er vermeld dat de uiterste betaaldatum van de “eenmalige kostennota” 19 januari is.

Gewenste Oplossing:

Incasso nota dient te vervallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik begrijp uw onvrede, de incassokosten zijn echter wel terecht bij u in rekening gebracht. Op 17 januari 2014 betaalde u namelijk een bedrag van 122,00 euro, waarmee u het termijnbedrag voor de maand december 2013 heeft betaald. De vervaldatum van deze nota was 25 december 2013. U was dus helaas drie weken te laat met betalen, waardoor er spijtig genoeg voor u terecht 20,00 euro incassokosten in rekening zijn gebracht. Ik kan deze kosten dan ook niet voor u afboeken. Met vriendelijke groet, Martijn, Eneco Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 28 januari 2014 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Incassokosten zijn spijtig genoeg voor u terecht en worden dan ook niet afgeboekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Eneco is afgesloten door de melder van de klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Eneco beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door khcheung