Klacht: Incassokosten nadat een factuur is betaald

op 24 januari 2014 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Op 19 januari jl. kreeg ik een “eenmalige kostennota” van €20,- voor de factuur die ik op 17 januari via iDeal heb betaald. Tevens stond er vermeld dat de uiterste betaaldatum van de “eenmalige kostennota” 19 januari is.

Incasso nota dient te vervallen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik begrijp uw onvrede, de incassokosten zijn echter wel terecht bij u in rekening gebracht. Op 17 januari 2014 betaalde u namelijk een bedrag van 122,00 euro, waarmee u het termijnbedrag voor de maand december 2013 heeft betaald. De vervaldatum van deze nota was 25 december 2013. U was dus helaas drie weken te laat met betalen, waardoor er spijtig genoeg voor u terecht 20,00 euro incassokosten in rekening zijn gebracht. Ik kan deze kosten dan ook niet voor u afboeken. Met vriendelijke groet, Martijn, Eneco Webcare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 28 januari 2014 om 13:37 geantwoord

Incassokosten zijn spijtig genoeg voor u terecht en worden dan ook niet afgeboekt

3 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Eneco is afgesloten door de melder van de klacht.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Eneco beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door khcheung