Klacht: incassokosten berekend terwijl automatische machtiging is afgegeven

op 01 augustus 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

We zijn sinds dit jaar lid geworden van ANWB. We hebben automatische machtiging ingevuld, maar nu blijkt dat je dus een kaartje nog met handtekening retour had moeten sturen, welke wij niet per post ontvangen hebben, alsmede de herinneringen die gestuurd zouden zijn. Per mail hebben wij alleen welkomsbrief en aanmaning ontvangen. Tevens hebben we 4 weken geleden nog contact gehad met afdeling service vanwege een olielampje wat bleef branden, maar toen werd over openstaande rekening ook niets gezegd. De kosten voor lidmaatschap zijn 90euro en die van incasso 50euro. Dit staat ook echt niet in verhouding met elkaar. Zojuist contact gehad met klantenservice ANWB maar werd doorverbonden met afdeling incasso. Die hiervoor geen begrip hadden en ook niet wilden middelen. Ik het bedrag wel over om nog meer kosten te voorkomen, ondanks ik het er absoluut niet mee eens ben.

Ik ben tevreden als ANWB de incassokosten laat vervallen en dus terugstort.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Olaffff